Paikkana P-haun kenttä. Sää tuulinen ja pilvinen, hyvä treenikeli.

Nucan kanssa otettiin ihan motivoinniksi ja vauhdin keräämiseksi I-luokan rata. Se meni kivasti ja melko vauhdikkaasti. Kielto tuli kepeiltä, kun menin taas säätämään enkä antanut Nuksun mennä itse sisään, kyllähän se osais, mutta kun mamma ei luota. Hyvät kontaktit, renkaalla meinas sydän hypätä kurkkuun, kun Nuca hyppäsi niin vinossa renkaan läpi että luulin sen kaatavan koko esteen. Onneksi ei käynyt kuinkaan, Nucalla on aivan uskomaton kyky hypätä mistä kulmasta tahansa, vaikka kuinka ahtaasta. Kaiken kaikkiaan oli tosi kiva antaa vaan palaa, kun Nuca todellakin osaa mennä, sitä ei juurikaan tarvitse ohjailla, välillä tuntuu, että se lukee mun ajatuksia! Ihana misu!

Herra Sire se sitten otti radalta kympin. Kaadettiin koko este, kun oli takaa kierrätys hyppy, lisäksi tuli kielto myöskin hypyltä. Puomin kontaktit hyvät, A:lla ylösmeno hyvä, mutta alasmenossa hyppäsi pois kesken, liekö syy minun, kun olin niin jäljessä, sillä koira kääntyi katsomaan muhun päin. Otti kuitenkin nippa nappa kontaktin. Olen kuitenkin taas kerran jälleen innoissani siitä vauhdin hurmasta, kun Sipuli menee eikä meinaa! Kun mä vaan oppisin ohjaamaan sitä! Ja Sire kuitenkin innostuksestaan huolimatta lukee ja kuuntelee mua tosi hyvin, se on niin loistava pieni eläin! Sire tuli mölliluokassa 2. tuloksella 10. Mä todella odotan sitä ekaa nollaa!

Voltti hattara se suoritti ratansa puhtaasti ja voitti mölliluokan! Ei mikään turha poika! Tosin kyllä huomas, että kisattiin mölliluokassa, koska Voltti ei saanut virhettä siitä, että kävi vähän ratahenkilöä moikkaamassa... Voltti on kyllä vielä niin kokematon pikku-ukko, että just siltä vois kuvitella tollaista. Volttia on niin helppo ohjata, kun se on sillä tuulella, että huvittaa rataa mennä, mutta jos mielessä on narttukoirat, ei menosta tule mitään. Vauhtikin oli ihan hyvä ja paljon on vielä otettavissa pojasta irti. Kun vaan sais ne kepit ja renkaan kuntoon! Tarvis varmaan treenata eikä haaveilla!