Treenit tutussa paikassa, maneesilla ja kouluttajana Sinikka. Minulla todella huono treenipäivä, mikään ei onnistunut ja oletin, että koirat lukee mun ajatuksia!

Nucan kanssa tehtiin sievää ja melko nopeaa rataa, ainoat virheet olivat mun ohjauksessa! Siis mä ohjasin todella huolimattomasti, jätin koiran selän taakse ym. kivaa. Ja sitten kaiken kukkuraksi vielä karjuin Nuulle, että miks se ei kuuntele mua! Onneksi Sinikka puuttui peliin ja antoi mulle läksytystä, vaikka koira onkin kolmosissa ja osaa hyvin, ei se tarkoita sitä, että se ajatuksen voimalla kulkee... Nyt mua ihan rupee hävettämään, että monen harrastusvuoden jälkeen olen näin tumppu, enkä tajua omia virheitäni. No ei tästä treenistä enempää.

Siren kanssa sama juttu, ohjasin miten sattui. Kai mä olen ruvennut kuvitteleen, että Sire on jo niin taitava, että selviytyy ilman mua. Joo, kyllä selviytyy, mutta ei oikeeta rataa! Mutta jotain mä osasin tehdä myös oikein; kepit oli radalla ja ne mentiin kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla mentiin kepit ilman pysäytyksiä ja lähes täydellisesti oikein! Nyt tuli sellainen fiilis, että on pakko päästä kisaamaan! Kun olis aikaa enemmän, Sire olis jo todella hyvässä iskussa!